Зразу прошу суворо не судити, бо пишу перший свій відгук.
Машину придбав на початку жовтня 2013 р. Вибирав ціною до 20 тис. До вибору ставився прискіпливо, бо купую перше нове авто і щонайменше на 4-5 років. Головним конкурентом при виборі був дизельний Пежо 301, але, пройшовши тест-драйв, зрозумів, що чогось бракує… Склалось враження дійсно бюджетного авто. Не буду детальніше, щоб не подумали на «антирекламу».
На сьогодні проїхав 3500 км., перший захват минув і склалось декотре враження про плюси і недоліки.
1. Екстер'єр. «На вкус и цвет товарищей нет», як кажуть, але мені зовнішність авто подобається безумовно. Колір – білий. Виглядає класно, особливо як вечоріє! По-перше, авто візуально здається більшим, по-друге, дуже чітко видно лінії кузова, по-третє, гармонічно дивиться з чорно-білим логотипом Шкода. Особливо мордашка – плавні, впевнені лінії, серйозний погляд. + На дорозі поважають (свою лепту вносить 90 % схожість з Октавією а7).
2. Інтер'єр. Однозначно, інтер’єр Рапіда радує мою душу. Прямі лінії, вставки під алюміній, гармонійне розташування клавіш управління на торпедо, трьохспицеве кермо, обшите шкірою, зелено-голуба під світка панелі приладів, які, до речі, чудово читаються як вдень, так і вночі. Ніколи не любив вичурних, зігнутих, скошених, трикутних ліній хюндай, кіо, форд, хонда з їхньою насиченою синьою або червоною під світкою приладів… якось воно… ріже око чи що... Хоча, без образ – висловлюю свою думку. Пластик, звісно, жорсткий, то є правда. По необережності можна легко поцарапати. Можна було б німцям менше пожлобитись на машину за 19-20 тис. Але, фактично на це звертаєш увагу лише на початку, коли хочеться все пощумати-потиснути. А далі розумієш, що який там пластик на козирку авто – тобі, м’яко кажучи, байдуже. Добре, що не скрипить і не рипить. Приємно те, що повсюди багато карманчиків і ніш для дрібниць. Наявна чудова попільничка у формі стаканчика, яку я використовую під смітничок. Бардачок причудливої форми, але місткий + має охолодження. Чудово влаштувався за кермом (ріст десь 188). Довгий хід рульового керма у 2-ох площинах. Сидіння прекрасно тримає торс, регулюється по висоті. Хоча, підтримки поперекової зони на початку недоставало, але проїхавши 100-200 км привик – сидиться комфортно. Водночас, «на кормі» справи погірше. Якщо в ногах місця предостатньо (я далеко відсуваю водійське сидіння), то над головою низькувато. Я зі своїм ростом волоссям відчуваю потолок. Комфортно ззаду сидиться людям зростом десь до 183. Самі дивани зручні і м'які .
3. Багажник – достойний всяких похвал! Недавно разом з іншими членами сім'ї їздив перезувати автомобіль, то зі складеними сидіннями без зусиль вміщалось 10 коліс 185*65! Водії мене зрозуміють. + Зручно відчиняється знадвору + зручна погрузочна висота + комплект сіток + 2 окремих відсіка над задніми колесними арками, куди благополучно вмістились компресор, аптечка, вода і т.д. Під фальш-полом пінопластовий ящик-органайзер, куди по бажанню можна ще щось вмістити.
4. Двигун. 1.2 tsi - Тягне на Ура! Бензинові двигуни Accent, Rio, C-elysee, Polo, 301, навіть 1.6 мпі брата-Рапіда ніяк не рівняються, однозначно! Особливо потужна 2-га і 5-та передача. До того ж, дуже еластичний. Однак, треба трохи призвичаїтись триматись в турбованій зоні. На обгін на 5-тій передачі іде чудово (приблизний діапазон швидкості в межах 80-110 км). 6-та повільніше набирає швидкість (менше передаточне число) і підходить більше для «крейсерської швидкості». На трасі відчуваю себе впевнено. 100 - 120 – в самий раз. На такій швидкості тримаються оберти десь 2000-2500. На швидкості 160 їде впевнено, але двигун вже більше чути в салоні і вітер шумить. Та й нема в нас де так їздити – собі дорожче… Заводиться без проблем. Швидко прогрівається, хто б там що не казав! Просто треба читати інструкцію, в якій написано, що НА ХОЛОСТИХ двигун НЕ гріється, точніше гріється дуже-дуже повільно, зате коефіцієнт тертя більший. Треба завести машину, хвилину постояти до нормалізації оборотів – і потихеньку їхати на 3-4 передачі. Двигун на ходу прогрівається за 7-10 хв. З обігрівом салону проблем теж немає (хоча, звісно, ще не зима…).
Хоча... якщо вже бути до кінця чесним, то мене особисто ображає жлобство німців. Я говорю про те, що вони, чомусь, для цього автомобіля не пропонують такої широкої гами моторів, як для своїх "брендових" гольфів. Зокрема, 1.4 tsi на 140 або хоча б на 122 коней. Оце був би ідеальний баланс потужності! В Європі і то пропонують 1.4 з крутящим моментом в 200 н*м, правда з коробкою ДСГ, а нам - лише 1.2. А все для того, щоб не відбити в населення бажання купувати їхні "брендові" марки.
5. Розхід. А от розхід, на жаль, ніяк не збігається з паспортним. Плекаю надію, що після обкатки і першого ТО ситуація зміниться на краще. По місту в середньому – 8-8, 5 л. В пробках і «тягучках» бувало і 10 (моментальний розхід при старті десь 40 л.). По трасі стабільно 100-110 = 5.2 л. 120 + Обгони = 6 л. Розхід чутливий до кількості пасажирів. + 1 пасажир = + 100 грам на сотню. Прогрітий на холостих оборотах бере 550 грам на годину. Заправляю Pulls на ОККО. Масло не бере, періодично перевіряю.
6. Рух і ходова. Ходова зібрана до купи, нічого не гепає і не гримає. По-шкодовськи тримається дороги, добре відчувається контроль автомобіля. Невеликі нерівності ковтаються. Побільші чути, хоча підвіску не пробиває. Однак, треба взяти до уваги, що я зразу спустив тиск в шинах до 2.1 атмосфери, в той час як з завода вони накачують до 2.5. Ефект відчувається зразу. А як перезув зимову гуму, взагалі м’яко їде. На швидкості 100-120 чудово тримає повороти – поперечні крени фактично відсутні, що особливо радує. Подобається зусилля, яким наливається кермо по мірі збільшення швидкості. В місті кермо легше, ніж на Октавії 2-го покоління. Окремо слово про щеплення. Рух педалі довше ніж на багатьох авто, треба чуть привикнути. Однак, в цьому є свої 2 жирних плюса: 1) щеплення відбувається дуже м’яко, навіть якщо швидше пустити педаль. Машина зовсім не смикається. 2) для любителів - можна рушати лише щепленням, без газу. Допомагає економити пальне в «тянучках». Хоча, авторитетні люди кажуть, що на бензині краще не економити, тому таким прийомом я не зловживаю.
Буду радий відповісти на Ваші запитання (в межах власного досвіду і знань).
Плюсы автомобиля:Чудова зовнішність. Гарний, виважений інтер'єр, вселяє спокій і впевненість. Чудова тяга двигуна. Гарно набирає і тримає швидкість, входить в повороти. Кермо наливається приємним контрольованим зусиллям. Багажник - вище всяких похвал. В межах цінової категорії до 20 тис. один з найкращих виборів.
Минусы автомобиля:Їх фактично немає, але вони є =).
1) Як я вже писав, розхід вище паспортного, хоча впевнений, це через не обкатаний двигун.
2) Спереду зліва щось дрібно постукує на малих швидкостях. Скоріш за все, подушка КПП – полазив по форумах, симптоми схожі. По великому рахунку, нічого крамольного – по гарантії міняють за 2 години, але неприємно. Як-не-як, машина нова…
3) З похолоданням стали чуть порипувати ущільнювачі вікон передніх дверей. На диво, у брата такий самий Рапід, куплений місяць раніше (правда, 1.6. мпі) так там тишина… Та як би там не було, проблема лікується силіконовою змазкою за 50 грн. + 20 хв. вільного часу.
4) Жорсткуватий пластик торпедо.
В решті все ОК.
Совет покупателю:Пройдіть тест-драйв спочатку на бензинових Polo, Accent, Rio тощо, а потім сядьте за кермо 1.2 tsi - впевнений, що самим собі збрехати Ви не зможете...
самого интересует точно такая машина (тот же цвет и комплектация, а вот с движками тут 50\50) 1,2 тси для себя вижу в плюсе только 6 передачу, ведь мотор прихотлив по топливу для качественного выхлопа, так же интересует турбина, как она охлаждается, или может надо турботаймер ставить, про ресурс не заморачиваюсь, ибо ресурс любого даже высокого класса бренда известен только богу, тут скорее лотерея, а вот качество топлива тут играют роли, атмосферник и на 92 будет ехать хорошо, только у 1,6 атмосерника пара 5 ступка (((((((
Турботаймер ставити не потрібно. особисто запитував про це в ОД. Кажуть, що може негативно вплинути на електроніку, яка сама рахує, скільки потрібно турбіні стигнути. До того ж, вентилятор радіатора працює автономно, в тому числі при вимкненому двигуні. Хоча, звісно, про всяк випадок після довгої дороги 3-5 хв. почекати не завадить, гірше точно не буде. З приводу пального, то є так. Але давайте порахуємо: 95+ дешевше ніж Pulls на 1,1 грн. Середній розхід (траса-місто) у мене на сьогодні складає 6.2 на сотню. В рік машина проїжджає десь 20-25 тис. 250*6,2 = 1550 літрів пального в рік. 1550 л. * 1,1 = 1705 грн. Тобто, заправка Pulls обійдеться дорожче на 1705 грн в рік, що = 142 грн в місяць. Вважаю, що різниця в 142 грн на місяць економії не робить погоди в сімейному бюджеті. Зате з такою економією ви поступово "засоряєте" двигун і багато втрачаєте в динаміці.... Як кажуть в народі, "скупий платить двічі"
погоджуюсь, 6-ступка - реально чудова річ! по-перше, менші обороти - двигуну легше, отже більше ресурс; по- друге, менше споживання палива; по-третє, акустичний комфорт. На крейсерській швидкості 100-110 при оборотах 200-2200 двигун працює тихо, можна дівчині в коханні освідчуватись...
Хорошая машинка, удачно обкататать. У всех своё мнение и о нём не спорят, просто не пойму почему Вы решили, что Ваш 1.2 не равняется с Ситроеном 1.6 бензин или 1.6 дизель, на у которых разгон 9.8 и 12.5 соответсвенно, а у Вашего 1.2 10.5 сек. И в чём проявляется бюджетность тех же ситроеов и пежо. Ваша шкода стоила около 155 000 тыс, в средней комл, а французы за 155 000 можно взять в самой дорогой комл. Я не кого не защищаю, просто я как владелец Ситроена не вижу тех недостатков о которых Вы упомянули
По-перше, згоден, що дизельний Пежо має побільший крутящий момент. Але! 1) Межа крутящого момента вижча 2) Він важче розганяється. Я проходив тест-драйв на на ньому і говорю що турбований 1.2. tsi однозначно, їде жвавіше. По-друге, Ви щось наплутали з цифрами. Бензиновий c-elysee розганяється до сотні за 10,3 с, а дизельний - за 12,5. Де ви знайшли "9,8 і 12,5 соответственно?" По-третє, у мого брата Рапід 1,6 мпі. По паспорту різниця всього в 0,3 с. АЛЕ! Реально це не так! Турбіна робить своє діло і різниця колосальна! Якщо ви говорите зворотнє, то вкотре прошу ОСОБИСТО пройти тест-драйв 1.2. tsi. Цифри то є цифри, а автомобіль - річ конкретна і, якщо можна так сказати, "жива", зі своїм характером. Я навіть не думав ображати автомобілі інших виробників, а намагаюсь судити об*єктивно, бо сам їздив на тест-драйвах
Никакой автомобиль никакой марки (даже самой брендовой и раскрученной) не сможет разогнаться до 100 быстрее паспортных данных! Без доработок, естественно... То же и с расходом: больше- может быть, меньше- никак. Так что та разница с 1,6 мпи- это только ощущения, вызванные чем угодно (аккустическим эффектом, например и т.д.). А разницу в десятые доли секунды почувствовать ж..ой очень тяжело...
ПРОДОВЖЕННЯ: По-четверте, максималка Пежо і Сітроен дорожча, ніж середній Рапід на 3 тисячі грн + колір металік 4300 (десь так). (наприклад, мій автомобіль обійшовся в 147 000 грн. Правда, зі скидкою як спадковим покупцям Шкоди =) ) По-п*яте, яка різниця між Рапідом в середній комплектації і Пежо чи Сітроен у максимальній? У Рапіда є клімат-контроль замість кондиціонера + форсунки омивачів скла з підігрівом + охолодження в бардачку + управління радіо з керма. У Пежо і Сітроен цього немає (за клавіши радіо не пам*ятаю), зате є USB і система підсилення гальм. У Рапіда установка USB коштує 1400 грн., Окремо за підсилювач гальмів доплатити не можна, але можна замовити повну систему ESP за 4 тисячі. В результаті: Яка різниця в ціні??? десь 1-2 тисячі максимум. Математика - наука точна, а сімейний бюджет - це довгострокова математика...
Ну если быть точным по цифрам то давайте. 1.) Разгон до сотни на бензиновом c-elysee 9.4, а не как я говорил 9.8 ошибся , Разгон на дизельном c-elysee 11.3 до сотни, опять ошибся. Цифры взяты с офицального сайта ситроен Украина. Я не пытаюсь доказать чей автомобиль быстрее или лутчше, просто зацепил Ваш немного некоректный отзыв про автомобиль на котором Вы может быть и проехались. 2.) Я проходил тест драйв на шкоде 1.2 TFSI, машинка нормальная уверенно идёт, но менеджер не дал раскрутить её и попробывать её на разгон. Так что утверждать не могу, что дизель быстрее. Но бензиновый ситроен 1.6 думаю будет динамичнее. 3.) Опять же Вы не точны: у ситроена тоже есть обогрев нижней зоны дворников, да на руле нет кнопок, а зачем если есть удобный подрулевой лепесток. Также есть 4 подушки безопасности, круиз-контроль, зеркала с подогревом, USB выход, Но если Ваше авто обошлось 147 000 тыс, то это не плохо, но всё равно могли бы и спустить цену на авто которое собрано в Украине. Удачи Вам и хорошей дороги
Ну навіщо так різко? Цифри я брав з сайта Інфокар (вибачаюсь, далеко не лазив шукати). А з приводу топ-комплектації , то Ви помиляєтесь (http://price.citroen.ua/Citroen_C-elysee.pdf) : 1) Круїз в Сітроен йде за доплату 1640 грн. 2) Бокові подушки - за доплату в 1640 3) Я говорив не за обігрів зони двірників, а за ФОРСУНКИ омивачів скла, які ні в Пежо, ні в Сітроен не обігріваються. А щодо зони двірників, то, наприклад, в Октавії 5 звичайний обдув скла чудово справляється з цією задачею. А ще краще - забрати їх на ніч додому, довше прослужать. 5) клімат-контроль ні в Сітроен, ні в Пежо не ставиться лише кондиціонер. 6) Зеркала з підігрівом є у всіх трьох - Пежо, Рапід, Сітроен 7) usb і aux доустановка в Рапід коштує 1400 грн. Отож, комплектації середнього Рапіда і Топ Пежо-Сітроен (говоримо про механіку) фактично однаковісінькі! +- 1-2 грн.
Как и у вас у ситроена тоже есть система скидок, в данном случае предлагают три бессплатные опции среди которых можно установить круиз, сигнализацию, тонировку или что то на выбор. В случае с подушками в максималке они идут бессплатно, в средней да за доплату. Если говорить про шкода то самый Честный автомобиль у шкода это - А 5 и супер Б, цена соответсвует качесту, про рапид не знаю, наш судья это время и только оно рассудит кто прав. Так что посмотрим через пару лет
Спробую також пояснити, чому я сказав про бюджетність. 1) немає регулювання керма по вильоту. Мій зріст 188, тому відсунувши сидіння по зручності, до керма треба тянутись. 2) мені не сподобалось пусте кермо (Пежо і Сітроен), сірий (Сітроен), або блискучий чорний (Пежо) пластик на ньому, який кидається в очі + гудок не по центру керма, а по краях, біля великих пальців (по досвіду кажу, що дуже не зручно) 3) маленький борт-комп*ютер з мінімальними даними. В Рапіді він значно більше, з кращою графікою і з більшим набором функцій. Особливо приємно, коли він показує які конкретно двері/багажник не зачинені 4) дивакувате рішення французів кнопки склопідіймачів розмістити в центральному тонелі, так само ззаду. Інша дивакувата річ - підігрів сидінь працює лише разом із увімкненим вентилятором (в Пежо точно, в Сітроен не знаю)... На моє питання, чи це не брак, менегер сказав, що ні - особливість конструкції. Тобто, через таку особливість конструкції взимку обігрів зразу не включиш, бо не включиш вентилятор, бо двигун ще холодний. Якось так 5) катастрофічна відсутність ніш, куди можна засунити різні дрібниці. 6) Звук двигуна на оборотах 2000 і далі назойливий. Зекономила на обезшумці, а даремно (багато хто з власників Пежо скаржиться на це) 7) на тестовому Пежо з пробігом 1500 щось старанно поскрипувало справа. манагер увесь тест-драйв їхав, спершись рукою на пенель - робив вигляд, що "для безпеки". Одним словом, все це в сукупності справило нЯкось це недобре враження
Как по мне, не в обиду автору, если не хватает хотя бы на 1,4 турбо лучше уж 1,6 МПИ, чем 1,2 ТСИ. Двигатель сам по себе слабоват. Не находите? и на долго ли хватит турбины - еще вопрос. Ее обслуживание тоже стоит дополнительных денег.
З Ваших відзивів видно, що Ви точно не їздили на 1.2. tsi. Я так само думав, поки не спробував. Повторюю, що тяга більше ніж у будь-яких 1,6 атмосферних двигунах будь-якої марки. І не забувайте, що порівнювати треба з автомобілями B, а не С-класу. Хоча Ви праві, 1.4 tsi - крутий агрегат. Я б не вагаючись обрав 1.4., але німці - народ гордий і жлобистий... Ніколи не дозволять Шкоді зрівнятись з їхніми брендовими марками, хоча і з реально завищеною ціною! З приводу ресурса турбіни - завідуючий сервісом Шкода в м. Хмельницькому - мій знайомий, з яким я обговорював це питання "по душах". Всі страхи щодо турбіни - засіли в головах українців, як клеймо типу "китайські автомобілі - не надійні", хоча сьогодення свідчить про зворотнє. Вовка боятись - в ліс не ходити. У нього на контролі є 2 Yeti з такими самими двигунами, які вже повідкатували по 70 тисяч без будь-яких проблем (чому тільки 2 - бо Yeti продаються лише з 2011 року, мало хто наїздив більше). Хоча ці авто значно важчі, що закономірно впливає на ресурс двигуна. Вибір за кожним особисто - 1.6. "старий і надійний" ; 1.2 "новий, динамічний і економніший". Зрештою, у мого брата Рапід 1.6. мпі, життя покаже, хто мав рацію
Дякую за дуже гарний відгук! Є важливе для мене питання - реальний кліренс! Мабуть виміряли? А то на сайтах різних ділерів зовсім різні цифри...(від 134 до 168 мм). А як там знизу насправді?
1.2 тси двигун хороший тяговити економичний у мене 1.4 тси 70 т км проблем нема була октавия 1.6 мпи тси краще на багато по всьому. але на цьому закінчуються всі плюси рапіда.Я сам люблю тільки німецькі авто інших не визнаю але рапід дубове авто на рівні китая по якості матеріалів салону
Так, пластик твердуватий, але 1) не скрипить 2) де ви в цьому класі авто знайшли м*який пластик? Він твердий і в Сітроен, і в Пежо, і в Поло, і в Акцент, і в Ріо. Якщо мені не зраджує пам*ять, м*яке торпедо тільки в Форд Фієста, але це Хетчбек зі своїми плюсами і недоліками
Акцент ріо пежо сітроен на них ціна менша. а пластик мягкий даже на шевроле лачетті.не скрепить но з часом буде. але суть не в тому я просто хочу пояснити шо на октавія тур пластик був краший і якість і тур це реально крок назат
Автор, 1. То, что сейчас на рапиде пластик не скрипит это хорошо, но посмотрим что будет зимой + авто пока новое; 2. то, что у Вас не скрипит автоматически не означает, что у других перечисленных авто он скрипит. 3. Если пластик рапида сравнить к примеру с акцентом или рио, то у шкоды он выглядет мягко говоря бюджетней. Это факт, не мое субъективное мнение. Я езжу на рио и акценте чуть больше 1,5 года и когда сажусь в эти авто, меня и моих пассажиров ни разу не посещала мысль о бюджетности машин. Когда сел за рапид захотелось выйти, после корейцев. Все очень скудно, не современно что ли. За такие деньги ожидаешь большего. Хотя может Вам это и не важно... Пластик - критерий субъективный.
"Пластик - критерий субъективный". - абсолютно згоден з Вами. Я вважаю, що пластик - один з останніх критеріїв, за яким вибирається автомобіль. Є ряд набагато важливіших речей, в першу чергу потужність двигуна і розхід палива. А з приводу "мысли о бюджетности" - це такий самий "субъективный критерий". По-перше, Ви, скоріш за все, не бачили Рапід в новому інтер*єрі. Згоден, що раніше він виглядав трохи убого. Але мій автомобіль, будучи зібраним влітку 2013 року, має суттєвий "фейсліфитинг", наприклад у мене триспицеве кермо, обшите шкірою, з хромованими вкладками, на кермі є кнопки управління магнітолою і борткомп*ютером, 4 склопідіймача, алюмінієва вставка вздовж всього торпедо, шкіряний підлокітник і місця під ліктями на дверних картах теж обшиті шкірою. Все це значно скрашує інтер*єр і виглядає, щонайменше, не гірше, ніж на інших автомобілях, які Ви перерахували. По-друге, Інтер*єр мого автомобіля зовсім не викликає відчуття "бюджетності" у моїх знайомих, серед яких в тому числі є власники Октавій 5, Камрі, Мазди 3 тощо. А взагалі, давайте краще не спорити по дрібницях. Пишучи відзив про Рапід, я висловив особисте враження і особистий досвід. Кожен хвалить свою хату. Тому бажаю Вам бути задоволений своїм авто. Як кажуть в народі, "здоровий зноси, на краще зароби"
Спасибо за отзыв! Многие жалуются, что Рапид жесткий (жесче даже поло седана) . Становиться ли Рапид мягче на трассе когда в машине 4-5 человек по сравнению с пустой? И как самочувствие водителя и пасажиров при длительной поездке? Сравнение по комфорту ( жесче - мягче) с другими автомобилями.
Рапид НЕ жестче, чем Поло, это 100%. Подвеска приблизетельно такая же, как у Октавии. Однако нужно сразу спустить давление в шинах, ибо с завода накачуют до 2.500. Рекомендуемое давление где-то 2100-2200 (зависит от количества пассажиров и багажа, рекомендации есть на крышке лючка бензобака). Уже проехал 4200, стала мягче. Поменял резину на зимнюю - вообще чудесно, правда резина шумновата. С заводя была летняя brigestone, в салоне - была тишина. Если в салоне 4 пассажира, на трассе идет намного мягче, меньше "паруссности" на скорости 140+, подвеску не пробивает даже на дорогах, где "стиральная доска". Однако, больше расход + 200-300 грам и разгоняеться более натужно - подорвать на обгон на 5-той передаче с 80 до 110 тяжелее, чем пустую.
Німці - жлоби ++ А за автомат - я чесно разом з Вами вражений... Це конкретно перегиб. Краще б вони взагалі не заявляли такі ціни, щоб людей не лякати.
Сам при первом знакомстве с Rapid был очень разочарован. Но со временем я понял, что даже в этой цене - он лучший среди конкурентов, если смотреть в комплексе - качество, двигатель, багажник, вместимость салона, удобство посадки и т.п. Ну кто имеет такие же динамические показатели, с таким же объемом салона и багажником. Все больше и больше влюбляюсь в Rapid. Собственно выбираю - или Rapid 1.2TSI или Octavia A7 1.4TSI. Пытаюсь для себя понять чем октавиа лучше, кроме мягкого пластика торпедо? Динамики и в рапиде с головой, места в багажнике и сзади полно. Октавиа чуть больше в размерах - плюс ли это для города с его улочками и кучей машин? Остается только мягкий пластик торпедо (спать на нем чтоли?) и чуток понтовости больше? Боюсь чтоб не пожалел потом, что не взял октавию... Автор - хотелось бы все-таки узнать как быстро прогревается двигатель зимой?
Ви жартуєте? Якщо гроші дозволяють, беріть Октавію!! Суть не тільки в пластику. Точніше, взагалі не в ньому - машину не за пластик вибирають. Октавія краще по ряду факторів: 1) двигун дуже кльовий як по тязі, так і по розходу. Такий був на тест-драйві в Хмельницькому. На раз вставляє 2.4 Хонду, Камрі, Сонату і т.д. 2) система ESP 3) машина стійкіша на дорозі за рахунок ваги і ширшої колії як передніх, так і задніх коліс 4) всередині комфортніша, більша, зручніші сидіння, підлокітник, куча бардачків і полочок, краща тканина на сидіннях 4) 2-зонний клімат зі зручнішим управлінням + дифлектори ззаду + USb i AUX 5) ззаду вище і більше місця (в Рапіді я зі зростом 188 волоссям відчуваю стелю. Одним словом, Октавія класом вище. Це тільки ззовні вона дуже схожа на Рапід. Якщо будете брати, моя Вам порада - не беріть білого кольору, бо машина візуально втрачає у габаритах. 100%
"зими" на теренах України ще немає, але сьогодні вночі і зранку було -2° . Двигун прогрівся за 6-7 хв. Прогрівати треба на ходу, а не на холостих. Про це теж пишеться в сервісній книжці.
Дорогой автор мне бы хотелось узнать, откуда у вас информация о доустановке USB и AUX в шкоду рапид амбишн. Просто я узнавал в автосалоне где брал свой рапид, мне ответили - решается только заменой штатной магнитолы. Если можете ответ в ЛС. Заранее благодарен.
Я цікавився в салоні в м. Хмельницькому. Але 1400 грн., наскільки я зрозумів, - це ціна лише самого ПОРТА, тобто вивода USB i AUX знизу, під клімат-контролем. + Проводка, + робота майстра. За зміну штатної магнітоли не казали. Однак, кажуть, що при доустановці на сервісі можуть бути проблеми з інтегруванням блока в управління магнітолою (при установці зразу з завода проблем нема ніяких). Виходить дорогувато і ризиковано. Тому я собі замовив лише AUX - порт виводиться біля важіля ручного гяльма, навпроти прикурювача. Коштуватиме десь 600-700 грн. Чекаю дзвінка манагере
Нічого проти я не маю. Як бачите, у мене самого БІЛИЙ Рапід. Просто кажу, що візуально Октавія здається меншою, ніж насправді ( в салоні автомобілі Рапід і Октавія стояли поряд. Якби не більш рельєфний капот Октавії, то 100 % копія). На мій погляд, найкращий колір для неї - металік або темний асфальт
я ездил на трех машинах оранжевая, вишневая, черная, и с этих цветов нет цвета который я бы еще раз выбрал, черный цвет хорош, но день после мойки и все... Даже белый цвет долшье выглядит наряднее чем черный! Ну Серебро не нравится, но это самый практичный цвет!
цвет - дело вкуса. Белая тоже красивая. Выглядит благородно, что-ли. Ктому же за белый НЕ НУЖНО ДОПЛАЧИВАТЬ, так как не металлик (что значительно способствовало выбору цвета моего автомобиля ) Но белый цвет достаточно быстро "мутнеет", приобретая цвет "слоновой кости" ибо пыль садиться мгновенно, сблизи хорошо видно. Хотя, я свою машину всрыл хорошим японским воском на зиму - для сохранности ЛКП, водо и пыле отталкивающего эффекта. Совсем другое дело! Блестит, как у кота - глаза ночью
Искренне поздравляю автора с покупкой, так как считаю Шкоду вообще и рапид в частности хорошим, добротным брэндом и авто соответственно. Когда Рапид вышел, мне он сразу показался каким-то скучным, обыденным-та же Октавия, только поменьше. К Шкоде отношусь очень хорошо, считаю её авто надежными и качественными. Вначале кажется, что внешность пресная. Может быть да. Это не сиеминутная мода, не очередной каприз дизайнеров, которые, если не залепят фары на полмашины или не обрежут задок, как у старого Меган, или панель приборов не сделают как в звездных войнах, то и не работают. Кандидатом на чередное авто у меня стоит сейчас новый Логан (по моим доходам и предпочтениям). Но соглашусь с одним из колег по беседе, что Рапид со временем нравится все больше и больше. Ведь пластик - это фишка последнего времени, раньше как-то вроде не обращали на это внимания в отзывах и тестдрайвах. Авто - это прежде всего транспортное средство, чтобы возить нас любимых. Главное-это совокупность многого: качество, надежность, низкие расход и эксплуатация, безопасность, комфорт, динамика кому-то, инженерная школа, как едет и т.д. плюс нематериальные вещи-нравится не нравится, ощущения от авто. Можно ж тачку с мотором обшить кожей, наставить любых систем и радостей, одеть в пёструю оболочку. Да, она поедет, но это не будет автомобилем. Так вот, Шкода (мое мнение) - ощущение настоящего авто, не одноразового пластикового стаканчика или жестяной банки, добротной вещи.
"панель приборов не сделают как в звездных войнах" - согласен с Вами. Очень многим соотечественникам не нравиться "футуристичекое" оформление интерьера отдельных марок авто ибо 1) со временем "футуризм" начинает раздражать. 2) в погоне за вычурностью многие авто стают... однообразными! Глаз не цепляеться за внешность (мне, лично, совсем не по душе дизайн нового Фокуса, Камри, большинсто Субару. Хюндаи тоже приелись со своими "струщимися линиями". На мой взгляд, немецкие авто в этом смысле более изящные. Как я уже говорил, конкретно Рапид рельефными линиями вселяет какое-то спокойствие и уверенность. Мое ЛИЧНОЕ мнение. Хотя, конечно, "на вкус и цвет товарищей нет"
Окончание. Не только от езді, но и от обладания можно получать удовольствие. Хорошая вещь не может дешево стоить. Я думаю разницу между оригиналом и подделкой (или неоригиналом, или копией) все понимают. Не все едят самые дешевые продукты. не все делают покупки на рынке. Октавия стала более не досягаемая, цена Рапида, к сожалению, мне тоже не по карману. Только тут вопрос - или я недостаточно зарабатываю, или Шкода все-таки переборщила с ценой. Если денежные знаки будут в нужном количестве, то все купят ту же Шкоду, мерс , бэху и т.д. Ине будут говорить, что дорого. Вот посмотрите: все авто с виду авто. Но разные организации, автожурналы проводят не просто описание авто, есть и ресурсные испытания разные Так почему у одних авто после краш-тэста ведет раму, кузов, или бьётся полмашины (ремонт стоит тоже как полмашины), манекены "погибают" или "калечатся", неудобно сидеть, болит спина, ноги, прр инагрузках гнётся метал, расходятся швы и т.д. , а у других нет. Так что видимо дело не только в пластике или больших цветных экранах. Спасибо, что прочитали.
Хотя "береженого Бог бережет". У меня товарищ перевернулся на Таврии так, что криша сравнялась с линией капота, а набил несколько синяков (благо, был НЕ ПРИСТЕГНУТ, иначе была бы хана). Водители, которые останавливались помочь, спрашивали у него " где водитель "?
Друг, независимо от зароботка каждого из нас, можна сказать конретно: Шкода подорожала, как и ЛЮБОЙ АВТОМОБИЛЬ любого автопроизводиле ! Как сказал один из форумчан, "жизнь подорожала - чего ж вы ожидаете от автомобилей?" Поэтому качество как метала, так и внутреннего пластика у большинства авто снизилась в погоне за желанием хоть немного сохранить цену. А по поводу краш-тестов, то, если я не ошибаюсь, европейский NCAP хорошо сдали большинство авто в класе - Рио, Акцент, Рапід, 301 Пежо, Логан і т.д.
Я имел в виду не звездочки евронкапа, а проводиміе испытания журналов "За рулем", "Авторевю". Например, давненько испытывали Газель, вазовскую классику на предмет аварыии с непристегнутыми пассажирами и зрузами... Да и недавние (по-имоему авторевюшные) имитации городской аварии для некотрых моделей не утешительные. Может, звездочки они и зарабатывают, но, например, восстановление фиата Албеа вроде, а также рено Дастера при аварии на небольших скоростях выливается в треть-половина стоимости нового авто -примерно так. А вслед за Дастером подозрение на такие большие расходы падает еще и на Сандеро и ,возможно, на Степвэя. Як Рено отношусь хорошо, но вот такие знания в процессе эжксплуатации авто потенциальному потребителю важно знать. Ведь купишь, например, Дастер (для примера)-неплохая машина. А у него от нагрузок на пересеченной местности трескается кузов в каком-то месте, не помню точно. Или запыливается так и загрязняется, что ой и ах. (Я не люблю часто мыть авто-времени не хватает). Вообщем, я примерно это имел ввиду. А дальше дело человека, с какими особенностями авто можно мириться, а с какими нет.
Еще насчет Рапида. Да это касается всех. В зависимости от комплектации у них, по-моему, отличаются материал сидений, торпедо, может, окраска ручек. зеркал в цвет кузова и т.д. Производители могли бы хотя бы под заказ делать опции с качественным мягким пластиком. У кого будет желание и деньги, закажут. Ведь хорошая уютная атмосфера в середине салона авто нравится каждому. У Шкоды Октавии был ведь (или есть) Лаурин енд Клемент.
щодо Рапіда. По-перше, пластик однаковий незалежно від комплектації. Сидіння відрізняються візерунком тканини. Якість самого матеріалу хороша у всіх комплектаціях. Вперше чую про те, щоб в автомобілі можна було б вибирати "якість пластика"! Це якийсь нонсенс. В прайсах на який автомобіль Ви взагалі бачили, щоб можна було вибирати "якість пластика"?? І взагалі, варто пам*ятати, що Рапід відноситься до БЮДЖЕТНИХ седанів. Порівнювати треба в межах КЛАСУ автомобіля (клас В). По-друге, ДОСИТЬ вже говорити ПРО ПЛАСТИК ! Чесне слово, надоїло переливати з пустого в порожнє.
Добрий вечір!!! Являюсь власником шкоди рапід 1.2 tsi!! класна машина як і зовні так і в середні,тільки то що шум від двигуна (думаю поставити додаткову шумку) як ви на це дивитесь??? І ще одне,ставити на машину сигналізацію,чи краще поставити замок на ККП і хай стоїть заводський замок!!! Чи надійна сигналізація,бо питав в салоні то один сказав що замок який стоїть заводський кращий ніж сигналка(це правда чині?) Дякую...
замок на КПП ОБОВ*ЯЗКОВО! Надійніше, ніж сигналізація. Те, що сказали в салоні - дурниці. Сигналізацію теж став, якщо є кошти, при цьому краще двосторонню. Вона блокує електроніку при спробі завести автомобіль неоригінальним ключем.
З приводу шума двигуна - індивідуально. З завода уже стоїть обезшумка капота. Хочеш, зроби додаткову. Мене влаштовує, яка є. Звук двигуна чути в місті при розгоні, якщо крутити двигун до 2200-2500. На трасі, їдучи на 5-6 передачі ШУМА НЕМАЄ !! До речі, 1.2. tsi працює тихіше, ніж 1.6 mpi.
Я так розумію, мотор на обкатці. В такому разі не рекомендуються швидкі прискорення. На початку бажано переключатись по борткомп*ютеру (в районі 1800-2200 обертів). Через тиждень звикнеш. На трасі бажано їхати з ПОСТІЙНИМИ обертами 2200 - 2400. (6-та передача, 100 -110 км.). Це поки двигун обкатується. А взагалі високі оберти для двигуна це НЕ погано. Чим вище оберти, тим краще змащується двигун, оскільки масляний насос збільшує тиск подачі масла. Але варто пам*ятати, що об*єм Рапіда всього 1,2л. Тому високі оберти гірше впливають на моторесурс. Я, особисто, на обгонах не розкручую більше 2,6 - 2,8
я вообще думаю что больше макс крутящего момента заявленого производителем, крутить мотор не стоит, в рапиде это 4100, но вот у меня машины с турбиной не было, так что хз насколько это адекватно конкретно с этим мотором!
Підтримую. Не лише не варто, я й безглуздо крутити більше 3-3,5 тис. Пагубно впливає на ресурс двигуна і прибавки у розгоні немає. Наприклад, розкрутивши на 2-3 передачі до 3-3,5, при вмиканні вищої передачі обороти тримаються в районі 2-2200. Мотор уже знаходиться в турбованій зоні - прискорення продовжується впевнено і рівномірно (як мінімум, не гірше ніж у 1,6 та окремих 2-літрових атомсферників). Впевнено можу сказати, що Рапід 1.2. tsi їде краще, ніж 1.6 mpi
Прочитал отзыв и комментарии от начала и до конца - интересно и познавательно. По поводу "спора" об Rapid и братьев C-elysee и 301 поддерживаю автора, Rapid намного лучше и качественнее и не только двигателем 1,2, но еще эргономикой интерьера( расположение некоторых органов управления требует привыкания, а сначала недоумевания). А вот экстерьер уже спорно. Единственный плюс французов это европейская сборка, собственно из-за Украинской сборки пока и не решаюсь покупать Шкоду. Много читал про замену подушки двигателя уже после 2000 км пробега. А это сильный "бок" не в пользу SKODA. Да пластик салона не мягкий, это конечно большой минус,если вы любите жевать торпеду или постоянно давить пальцем. В моей машине тоже твердый пластик, но это я понял позже,когда начитался отзывов про свой авто(в 2009, когда покупал, их еще не писали или я не знал об этом) Я не являюсь владельцем ни Rapida ни братьев концерна PSI, потому мои выводы основаны только на тест-драйвах и инфо из интернета. По поводу корейцев Accent и Rio - Да дизайн интересный и внутри и снаружи, но двигатель, коробка и ходовая китайского производства, а это перечеркивает все плюсы. А про качество корейцев можно догадаться по колличеству продаваемых авто на автобозаре. Octavia A7 - это мечта, но дорого. Просьба к Автору. Как я понял у Вас есть возможность сравнивать двигатели 1,2 TFSI и 1.6 MPI?, меня интересует расход топлива( больше в городском режиме). Если у Вас 8 - 8,5 то сколько употребляет 1,6? За
трошки не так: міняють подушку КПП, а не двигуна. Процедура займає 1 годину (здав на сервіс - через годину виїхав) Хоча я з Вами згоден, що це конкретний "косяк" . Дивує те, що Єврокар , знаючи про цю проблему вже по перших Рапідах (на ринку вони з лютого 2013 ), продовжує ставити ті самі подушки!! Нащо?? Щоб через місяць клієнт прийшов мізки травити? "умом Россию не понять...."
розхід: в Україні похолодало, розхід виріс. за грудень прїхав 500 км суто місто. 9.3 - 9.5. багатенько... Але це зумовлено тим, що працює пічка, і на холостих моментальний розхід 1 - 1.2 л. Був період потепління, тоді без пічки, сер розхід 8.5. Єдине, що добре - пічка працює ВІДМІННО завдяки тому, що на 1.2 ставляться електричні фени. Чудова штука! зранку завів машину і вже через 2-3 хв. йде тепле повітря, салон швидко гріється + підігрів сидінь... (одним словом, не слухайте казки про "холодність " 1.2 tsi. , то не правда ). Як справи з розходом і обігрівом на 1.6, спитаю в брата і обов'язково відпишу
Спасибо за ответ! По поводу замены подушки, проверил еще раз - все таки подушки ДВС тоже меняют(если конечно это не ошибка), а если теперь и КПП.....?! http://skodarapid.in.ua/forum/thread152-2.html Еще раз спасибо и жду ответа по 1,6MPI.
на 1.2 tsi меняют только подушку КПП. моему брату на 1.6. тоже поменяли именно подушку КПП, я специально уточнял. С подушкой ДВС на Рапиде 1.6. проблем нет, ибо этот двигатель ОТЛИЧАЕТЬСЯ ОТ ДВИГАТЕЛЯ ПОЛО СЕДАН, у котрого действительно была такая проблема.
Здравствуйте Руслан! Созрел еще вопрос, на фото водно , что на пробке бензобака есть что то, что напоминающее замок, как на Пыжиках. Это значит, что на заправке надо выходить из машины и ключом зажигания открывать бак? Пару раз где то читал про небольшой ресурс двигателя 1,2 tsi(50-80 тыс), но в это слабо верится, думаю производитель с таким ИМЕНЕМ не будет рисковать своей репутацией. Хотя с производством POLO sedan, они облажались. С Новым Годом!
И Вас с Новым годом! Бак всегда открыт и на заправке ничего ключом открывать не нужно. Пробку бензобака можна замкнуть ключом при ЖЕЛАНИИ, для этого там и есть замочная скважина. За ресурс двигателя - время покажет. Пока без проблем (на сегодня почти 6000 км.)
Хочу почути Вашу думку з приводу наступного заводського дефекту (з російського форуму): "...Если льется вода по пассажирской стороне лобового стекла, то прет она под капот и заливает кондиционер и дальше вниз - на рулевую рейку. Проведите эксперимент - бутылку воды на лобовик и смотреть, открыв капот... Что касается водительской стороны - там все путем, вода по дренажу стекает на асфальт позади колеса"
Быть такого не может. Я уже не один раз машину мыл на мойке, и лобовое антидождем обрабатывал, потом промывал водой с ведра. У меня ничего не заливает. Может человеку с машиной не повезло.. не знаю
Ровно год назад мы первыми протестировали на украинских дорогах лифтбэк Skoda Rapid и уже тогда знали, что совсем скоро на рынке появится близнец этой модели под брендом Seat. Не смотря на то, что новому Toledo понадобился почти год, чтобы добраться в Украину, модель все еще не утратила актуальность. Поэтому мы были очень рады также первыми получить ее на тест-драйв. Ну и конечно, прислушиваясь к пожеланиям читателей, в этом обзоре мы уделили максимум внимания сравнению Шкоды и Сеата и постарались ответить на вопрос, что лучше выбрать.